Translate

niedziela, 5 stycznia 2014

Projekt "Czapla-M"

   Skoro już wrzuciłem wpis o SZD-10 Czapla, to chyba mogę też pochwalić się swoim skromnym projektem. Dość dużo czytałem wcześniej o samej SZD-10 i bardzo spodobał mi się wygląd tego szybowca.

   Postanowiłem zatem zrobić model 3D Czapli. Oczywiście wirtualny. Nie mam dostępu do zdjęć wysokiej jakości (a przydałyby się, zwłaszcza kokpitu) i nie lubię robić wiernej kopii, więc pomyślałem, że lekko przebuduję Czaplę. Tak oto powstała koncepcja SZD-10 Czapla-M.
   Troszkę zabawy z ołówkiem i oryginalnymi planami, i już mamy przerobioną SZD-10. M, czyli zmodernizowana. Oczywiście nie ma ona nowoczesnych kształtów, ani nie jest smukłym, współczesnym szybowcem pokroju ASH-25, czy Duo-Discusa. Nadal ma swoje charakterystyczne, klasyczne kształty. Kształt owiewki jest nieco moją interpretacją, podobnie kadłub. Zachował on z grubsza swój oryginalny wygląd i wymiary, ale i tak jest wymodelowany nieco inaczej.
   Na chwile obecną nie mogę więcej powiedzieć, bo model nadal się tworzy i będzie w nim jeszcze wiele zmian. Gdzieś w przyszłym tygodniu wrzucę kilka screenów. Może kiedyś też zrobię makietę... ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz